Stopere Aymeric Laporte, İşte Acun’un Rüya Forveti, Nesryi’ye 38 milyon Euro, Fenerbahçe ve şok iddia
KATIL BUTONUMUZ AKTİF OLDU. BU YOLU BERABER YÜRÜYELİM!
► https://www.youtube.com/channel/UClQVwnQOY7ItYwwmROeTd_Q/join

🔔 Fenerbahçe’den en güncel haberler için ABONE OL ve BİLDİRİMLERİ AÇ
► https://bit.ly/3fMOkO2

SOSYAL MEDYA ADRESLERİM
► https://facebook.com/ahmetkonanc
► https://x.com/ahmetkonanc
► https://instagram.com/ahmetkonanc
► https://tiktok.com/@ahmetkonanc

Soru, görüş, öneri ve sponsorluk için aşağıdaki iletişim bilgisinden Ahmet Konanç’a ulaşabilirsiniz.
► ahmetkonanciletisim@gmail.com

#ahmetkonanç #fenerbahçe #spor #futbol #fenerbahce

Share.

45 Comments

  1. Bence Ahmet Çakar‘ı çok fazla dikkate almaya değmez.
    Fenerbahçe stadının tarihi önemi var yerinin bence de aynı yere yapılsın yenisi.
    Ahmet Çakar da çocukluğunda Galatasaray’ı tutuyormuş sadece Eyüpspor değil ki Başakşehir’de Galatasaray’ın blok takımı. Göksal gümüşdağ Galatasaray üyesi.
    .

  2. Ahmet milletle dalga geçmeye başladın. İzlenmeye bakıyorum hala da seni izleyen var. La ayıptır 3 ğünde 20 forvet 20 sol bek 20 orta saha transfer ettin takıma. Nasıl bir habercilik anlayışı var sende.

  3. Tahtaya yazdığın kadro hiç iyi degil tadım nerde mitroviç alınıp tadiç mi kesilecek tada talişka alınıp yani bu tahtada olan kadro bi işe yaramaz 3 veya 4 bitirir sezonu

  4. GS 'yi yenemediğimiz gün şampiyonluk ihtimali bitti. İstersen bu saatten sonra prime messi getir. GS ve Fb bu ligde hangi takıma puan kaybedecek. Aradaki puan farkı 5 gs 2 mağlubiyeti hangi takımlardan alacak önüne geçeceğiz.Gs yine 100-105 arası puan alır Fenerbahçe 99 puanda kalır tüh yine şampiyonluk kaçtı, samsunda penaltımız verilmedi gerçek şampiyon biziz ve kapanış.

  5. Morinho demekki komedi derken haklıymış. morinho Avrupadan geliyor gülüyor. Arda Avrupa görüp geliyor ama asyalılığı hiç bırakamıyor.

  6. Yine GS yine GS. Yatıp kalkıp GS düşünüyor. Ahmet senelerdir kafayı yedi artık sinirden sarı kırmızı oldu. Bir de hergün yeni futbolcu transfer ediyor hayal dünyasından Fener bahçeye 🤣🤣🤣😂😂😂

  7. Ulan ne agladiniz be yapi yapi diye sana ne la kimin profilinde ne yazarsa yazsın sizde de adam yaziyo ama sağlam kivirtiyosun konanc elin seyiyle gerdeğe girilmez yenebilseydin kendi sahanda yenseydin sizin gibiler yüzunden zarar goruyo fenerbahce

  8. 17 senedir ŞAMPİYONLAR ligi yok 11 Senedir şampiyonluk yok şikeden 2 sene UEFA’dan ceza almışsın hala CİKCİKCİK yahu 2 yakanız bir araya gelmiyor işte allahın adaleti var buarada beter olun

  9. •Denizli’de Appiah atsa şampiyonsun

    •Sami Yen’de Volkan elinden kaçırıp Nonda atmasa şampiyonsun

    •Son hafta Trabzon’u evinde yensen şampiyonsun

    •Süper Final’de Alex’i yedek oturtmayıp gs’yi yensen şampiyonsun

    •2016’da küme düşen Erciyesspor’a puan kaybetmesen şampiyonsun

    •Covid sezonunda Sivas’ı yensen şampiyonsun

    •Önceki sene 2 galatasaray maçında 3-0 yenilmesen şampiyonsun…

    Bizi şampiyon yapmayacaklar lafı hikaye…

    Uyanın Fenerbahçe'liler! Koçsporlu Ahmet Ercanlar Ve Ahmet konanç gibilerin sizi uyutmasına izin vermeyin! Ali Koç'un yalanlarına inanmayın!

  10. Hatırlamıyormusunuz "elimizde kayıtlar var sene sonu açıklayacağız" diye açıklama yaptılar ve daha sonra fahiş hakem hataları sonrası şampiyon oldular. Bilin bakalım kim bunlar? Bunu söylemekten çok üzgünüm ama elimize gelen nimeti kaçırdık başımıza çok büyük felaketler gelecek yine olan taraftara olacak

  11. Siz messiyi ronaldoyu alsanızda boş, kafa yapınız değişmedikçe sizden bişe olmaz, galatasarayla yatıp, galatasarayla kalkıyorsunuz . Bizde 14 sene olamadık sizin gibi yapmadık, eyüp maçına algı yapma, ligde volkan demirelde var anlarsız. İşinegelmedi diye mesajıda silme

  12. Arkadaşlar ben bu konanç denen yorumcu çıkmasına denk geldiğim ilk günden bu yana FB şampiyon olamıyor. Yine karşıma çıktı lanet gibi herif Fredi yemiş tadici yemiş ortada olamayan oyuncuları kadroya koyarak hayallere dalmış yine

  13. Olum siz sıkıntılı mısınız ? Adam kulübün hareketlerini haber ediyor. Her söylediği isim geliyor demiyor ki bu kadar da saf olmayın. Bir kulüp 5 adamla mı ilgilenicek koca dünyada ? Bu kadar vasat mısınız ? Kesin gelicek dediği medina ve talisca. Ne saçma sapan yorumlar aw

  14. Akşamına 5 10 tane futbolcu yazıp sabahına farklı 5 10 tane Futbolcu yazıyorsun içlerinden 1 tanesi tutarsa biz demiştik diyorsun ne güzel yaa senin kaynağın kendin yada google haberler herhalde eğer böyle ise yaptığın bu şeyin adı gazetecilik değil kolpacılıktır… 😏 @ahmetkonanc

    🤍💜

  15. Ofsaytımsı, penaltımsı golümsü alavere dalavere ile galatasarayı şampiyonumsu ilan etme tiyatrosunun ikinci perdesi oynanıyor. Eyüpsporun 3 as futbolcusu melih kabasakal, Ahmet kutucu ve Robin Yalçının üçünün birden kasıtlı olarak sarı kart görüp galatasaraya karşı cezalı duruma düşmeleri tesadüf mü? Galatasarayın forma sponsoru Sixt rent car firmasının sahibi ve GS kongre üyesi olan ve her ortamda fanatik bir GS li olduğunu övünerek söyleyen Eyüpspor başkanının üç futbolcusunun GS karşısında sarı kart cezalısı olacaklarından haberi olmaması mümkün mü? Aynen fanatik gs taraftarı olan bodrumsporlu Ege bilselin kasıtlı olarak ve bile isteye kırmızı kart görüp gs maçında takımını 10 kişi bırakması gibi eyüpsporlu 3 futbolcunun kasıtlı olarak sarı kart görüp gs maçında cezalı duruma düşmeleri Dünyanın her yerinde şikedir, mutlaka soruşturulur ve bu olaya karışan futbolcu, başkan, teknik direktör ve yarar sağlayan takımlar mutlaka cezalandırılır. Konu GS olunca TFF, PFDK başta olmak üzere bizdeki tüm kamu kurumları her zamanki gibi üç maymunu oynuyor.

Leave A Reply