2026 FIFA World Cup 2026 World Cup 2030 FIFA World Cup 2030 World Cup FIFA 2026 FIFA 2030 FIFA World Cup fifa world cup 2026 FIFA World Cup 2030 futbol alemi futbol canlı maç izle futbol güncel haberleri futbol haberleri futbol iddaa tahminleri futbol kariyeri futbol takımları futbol transfer haberleri futbol transfer yapis Netherlands Noa Lang spor haberleri world cup World Cup 2026 World Cup 2030

31 Comments
Langi kim istiyor
pocikerim gitsin ya
Gerizekalı napoli singo noa langdan daha iyi topçu. İnsan bişe isterken utanır aq
Apoyu hemen satsinlar aninda
Galatasaray artik agirligini koymasi gerek. ucuza adam satamak yok artik. Bizde dev bir takimiz,bunu ögrensin artik avrupa. Öyle türkiye takimidir ucuza kapariz aliriz diye bisey yok artik. Acacaksiniz kesenin agzina alacaksiniz oyuncularimizi. Okadar
Gerçek singo yu yeni sezon da görecez!!!!!
Bu yerli sevdalısı olmasalar apo satılsın derdim ama olmuyor maalesef singo bence satilmamali sara İlkay zaniola jelert frankowsky hata Jacobs satılmalı
Yarağımı alsınlar
Singoya karşılık lang bir de orta sahada anguissa yı versinler üstüne 10 milyon verelim kapatalım mevzuyu Türk oyuncuları da artık 15-20 milyona satmak ahmaklık olur en az 2 katını verirlerse alsınlar apokerimi
Neden fake haber yapiyosun kardesim
Singo+%25 pay az. Siksinler bir de
Apoyu ver acil
Siktirsin gitsinler singon langa 10 basar
❤❤
Oğlum bu nasıl teklif ak sırf piyasa değerine baksan zaten singo önde
Poci Kerim'i verelim aga
Tum takimi versinler biz Singoyu yine vermeyiz.
one aq taşşak mı geçiyo bunlar. inşallah uclde karşılaşıp ellerine veririz
üstüne götte verelim mi amk.
Olmadı ya muhsin'ini verelim ne kadar kıymetliymiş la bunların Noel hakları Milletin malı kıymetli
Abdülkerim i verin acilen. Hızlı atletik oyuncu lazım o bölgeye
Bir lafımız vardır bu durumlarda,"dibin yaş mı ?"
Hemen verin
BAŞKA????
Oshimhen meselesi yüzünden böyle yapıyorlar
Abdülkerim gönderilemez kırmızı çizgimizdir kaptanımızdır
singo tek başına iki tane lang alır, çakallara bak hele!!!
😂😂😂😂😂
Tekliflere bak. Amatör klüple pazarlık yapıyorlar sanki. 15 milyona abdülkerimi niye verelim. İkincisi noa lang severim ama singo taşşağını takas etsinler
Napoli’ye bizim teklifimiz: Singo’ya karşılık lang+10 milyon Euro + bir sonraki satıştan %25
Abdülkerim 15 e güderse öpte başına koy