Share.

31 Comments

  1. Galatasaray artik agirligini koymasi gerek. ucuza adam satamak yok artik. Bizde dev bir takimiz,bunu ögrensin artik avrupa. Öyle türkiye takimidir ucuza kapariz aliriz diye bisey yok artik. Acacaksiniz kesenin agzina alacaksiniz oyuncularimizi. Okadar

  2. Singoya karşılık lang bir de orta sahada anguissa yı versinler üstüne 10 milyon verelim kapatalım mevzuyu Türk oyuncuları da artık 15-20 milyona satmak ahmaklık olur en az 2 katını verirlerse alsınlar apokerimi

  3. Tekliflere bak. Amatör klüple pazarlık yapıyorlar sanki. 15 milyona abdülkerimi niye verelim. İkincisi noa lang severim ama singo taşşağını takas etsinler