Share.

43 Comments

  1. Febe varken gs ye gelirmi Leo kariyeri açısından febe ye gelir zaten febe gs den kat kat güçlü bir takım.Türkiye denince akla gelen ilk takım febe gs de kim

  2. Isin gerceyini anlatim sizlere..
    Gercekten basari kazanmak futbolcular GS gelir.
    Ama gözünü paraya diken futbolcular,FB gider.
    Gözünü paraya diken futbolcularin sonunu gördük fb,denzaten😊 gelip fb,den paralarini alip kaciyorlar😅

  3. Isin gerceyini anlatim sizlere..
    Gercekten basari kazanmak futbolcular GS gelir.
    Ama gözünü paraya diken futbolcular,FB gider.
    Gözünü paraya diken futbolcularin sonunu gördük fb,denzaten😊 gelip fb,den paralarini alip kaciyorlar😅

  4. 🙈🙈her sene Ayni tiatro … GS mi Fener mi… anlamiyorum .. FB niye kendi arayip bulmuo da .. GS nin ilgilendigi oyunculara yazio !!!! Normal degil 🤦🏻‍♂️

  5. Aq dunyada sadece buyuk takim fenerle galatasaraymi var boyle topculari satiliga cikar fenere galatasaraya birakmazlar ayni lookmanda oldugu gibi osimen istisna oda yuzyilda bir istisna olur

  6. İkisinin arasında seçim yapmaz bence . Seçim şöyledir Gs mi yoksa diğer büyük avrupa kulüpleri mi ? Çünki kimse bitik bi takıma gelmek istemez. 😉😎